کد مطلب: 306607
امام جمعه شهرستان اردل؛
انتقام خون شهيد هنيه سخت و قطعي است
تاریخ انتشار : 1403/05/12
نمایش : 149
امام جمعه شهرستان اردل گفت: ترور شهيد «اسماعيل هنيه» قلبمان را جريحه دار کرد،به زودي شاهد اشک و گريه و زجه کشدن رژيم غاصب اسرائيل غاصب خواهيم بود .
به گزارش هفت چشمه، حجت الاسلام محمد حسين پور امام جمعه شهرستان اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي  الهي گفت: يکي از ويژگي هاي بارز اهل بيت(ع) اين بود که عاشق خدمت کردن به مردم بودند و نسبت به رفع گرفتياري مردم  پيش قدم بودند لذا پيغمبر اکرم (ص) و اهل بيت(ع) بايد در رفتار و کردار و منش اجتماعي الگوي ما  باشند.

حسين پورافرود: ما بايد خودمان را به خُلق و خوي پيغبر نزديک کنيم ، لذا بايد با مؤمنين رئوف و دلسوز و براي رفع گرفتاري هم نوع خود حريص باشيم.

امام جمعه شهرستان اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تسليت به مناسبت شهادت اسماعيل هنيه اقدام رژيم غاصب اسرائيل را در ترور اين شخصيت محکوم کرد و گفت: متاسفانه در شامگاه چهارشنبه برادر و مهمان عزيز و مجاهد و استکبار ستيز اسماعيل هنيه در کشور ما به دست رژيم غاصب و کودک کش به شهادت رسيد.

حسين پور بيان کرد: اسرائيل غاصب دو خطاي بزرگ را مرتکب شدنديکي تعرض به خاک جمهوري اسلامي و دوم اينکه مهمان ما را در خاک ما به شهادت رساندند لذا اين جنايت براي ما سنگين تمام شد، قبلها را جريحه دار کردند و به زودي شاهد اشک و گريه و زجه کشدن شما خواهيم بود و اين وعده قطعي هست.

انتهاي خبر/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg